Foute verdienmodellen schaden het vertrouwen van de consumenten

VERSTAND VAN ZAKEN
Door onkunde of onwetendheid hebben talloze aanbieders verzekeringsproducten op de markt gebracht, waarvan het verdienmodel onredelijk was.

Het consumentenvertrouwen
Verliest men het vertrouwen van de consumenten, dan staan de media klaar om de organisatie te fileren.

De missie van alle medewerkers is om dat te voorkomen.

Woekerpolissen
En doorgaans is het onuitvoerbaar gemaakte fouten geautomatiseerd te herstellen. Vele verzekeraars hebben moeten vaststellen dat het ontdekken van de omvang van fouten net zo moeilijk is als het herstel daarvan.

Talloze verzekeraars hebben de deuren moeten sluiten nadat onredelijke verdienmodellen werden ontdekt.
Andere voorbeelden zijn : Koopsompolissen van DSB/Frisia, Winstverdriedubbelaars, Spaarbeleg en ga zo maar door.

Gebrek aan inzicht door gebrek aan transparantie
Als gevolg van het gebrek aan transparantie, kon de leiding niet tijdig ontdekken wat er fout ging terwijl zij voorheen wel het applaus in ontvangst namen van de aandeelhouders na het behalen van gunstige bedrijfsresultaten.

Dankzij Real-Access Assurantiesoftware komt de stuurhut weer in handen van de leiding.

TERUG NAAR INTRODUCTIEPAGINA

GEEN REACTIES