Yarden lanceert advies-app voor intermediair

© Pixabay

Vandaag lanceert Yarden Uitvaartorganisatie een nieuwe advies-applicatie voor het intermediair: YardenPro/Advies. De app ondersteunt intermediairs bij administratieve handelingen voor Yarden-klanten, nieuwe aanvragen en het geven van een onafhankelijk advies rondom de uitvaartkosten en de uitvaartverzekering.

Tjerk de Vries, manager Commerciële Zaken bij Yarden Uitvaartverzekeringen: ‘Intermediairs kunnen met de app veel zaken rondom de uitvaart in een keer heel gemakkelijk regelen voor hun klanten. Zij kunnen direct het advies volledig digitaal verwerken, een (digitaal) adviesrapport genereren en de advieskosten laten betalen. Bovendien kunnen zij voor hun klanten een uitvaartverzekering bij Yarden aanvragen en het aanvraagformulier direct digitaal laten ondertekenen. De app is kosteloos te gebruiken. Wel dienen intermediairs een rechtstreekse aanstelling bij Yarden te hebben.’

De Vries wijst op de Yarden Afscheidsmonitor, waaruit blijkt dat bijna een kwart van de Nederlanders (23%) geen uitvaartverzekering heeft. ‘Met de YardenPro/Advies kunnen intermediairs hun klanten informeren en adviseren over uitvaartverzekeringen en uitvaartkosten, op basis van uitvaartwensen, gezinssamenstelling en financiële mogelijkheden.’

Bron: Yarden