VSP overgenomen door Voogd & Voogd

Voogd & Voogd Verzekeringen (V&V) neemt Vandien Service Provider (VSP) over. De transactie wordt nog dit jaar afgerond.

VSP is actief als assurantiebemiddelings- en volmachtbedrijf. Daarnaast is VSP serviceprovider voor tussenpersonen. Ongeveer 2000 tussenpersonen zijn naar eigen zeggen bij VSP aangesloten en voor een groeiend deel verzorgt VSP de volledige backoffice werkzaamheden. VSP heeft 40 werknemers en is gevestigd in Alphen a/d Rijn en Oud-Beijerland.

Bas de Voogd (CEO) en Michael de Nijs (CFO/COO) van V&V met 270 medewerkers en 225 mln premie in de boeken zien in deze overname ‘een geweldige kans om als toonaangevende serviceprovider in de verzekeringsindustrie van Nederland haar marktaandeel te versterken. Bovendien kunnen wij iets leren van de unieke wijze waarop VSP het vak van serviceprovider door de jaren heeft ingevuld en zo zijn er voor beide bedrijven meer synergetische voordelen te behalen.’

Bron: V&V