Schouten Zekerheid biedt hulp bij meningsverschil met verzekeraar

Schouten Zekerheid biedt hulp bij meningsverschil met verzekeraar
© Pixabay

Schouten Zekerheid gaat ondernemers en particulieren helpen die het niet eens zijn met hun verzekeraar. Bijvoorbeeld bij een – in de ogen van de verzekerde – onterechte weigering van een schade-uitkering. De dienstverlening, Second Opinion Schade (S.O.S.), geldt alleen voor verzekerden die geen klant zijn bij Schouten Zekerheid. Er wordt niet geprocedeerd. Auto- en letselschades worden niet in behandeling genomen.

Slagkracht
“We merken regelmatig dat klanten het niet eens zijn met de beslissing van hun verzekeraar,” zegt Johan Keus, teamleider Schade bij Schouten Zekerheid. “Omdat het vaak te tijdrovend is en veel ‘gedoe’ oplevert om de beslissing aan te vechten, laat men het erbij zitten. Met S.O.S. nemen we ondernemers en particulieren die nog geen relatie van ons zijn het – vaak intensieve – gevecht met verzekeraars uit handen. Door onze omvang en expertise hebben we invloed en slagkracht richting verzekeraars. Daarnaast hebben onze schadespecialisten een jarenlange ervaring, zijn ze zeer goed opgeleid én hebben ze veelal een juridische achtergrond, die in zulke dossiers goed van pas komt.”

Werkwijze
Nadat Schouten Zekerheid de relevante achtergrondinformatie over de zaak heeft ontvangen, gaat het S.O.S.-team aan de slag. Allereerst wordt een kosteloze quickscan uitgevoerd om te bepalen of het dossier in aanmerking komt voor S.O.S. Wanneer dit het geval is, gaat na een akkoord over de kosten (opstarttarief van €250,- en vervolgens uurtarief van €125,- excl. btw). de S.O.S. van start en voert Schouten Zekerheid alle communicatie met verzekeraars en andere partijen. Uiteraard is er regelmatig contact met de klant om de voortgang en vervolgstappen van de zaak te bespreken.

Bron: Schouten Zekerheid

www.findinet.nl/newsletter/
Klik op de banner en ontvang de wekelijkse Nieuwsbrief van Findinet op proef.

GEEN REACTIES