ReFlex Personeel vindt bedrijfsopvolging bij De Vacature Makelaar

V.l.n.r. Martijn Reckman, Michiel van Witzenburg en Jan Schrijver

ReFlex Personeel B.V., bureau voor detachering, werving en selectie van schade- en assurantiepersoneel, wordt per 1 april overgenomen door De Vacature Makelaar, werving en selectiebureau voor de financiële branche.

Bedoeling is dat ReFlex Personeel de detacheringstak wordt van De Vacature Makelaar, waarvan Michiel van Witzenburg en Martijn Reckman eigenaar zijn.

De huidige aandeelhouders van ReFlex Personeel, Martin Hesselberth en Jan Schrijver, zijn bijzonder verheugd aldus hun bedrijfsopvolging te regelen. “Michiel en Martijn hebben inmiddels vele jaren ervaring opgedaan op het gebied van werving & selectie en detachering in de financiële dienstverlening en assurantiebranche. Wij kennen hen reeds enige tijd en hebben er alle vertrouwen in dat zij ReFlex Personeel op vakkundige wijze verder zullen uitbouwen. Wij willen graag onze kennis van de verzekeringsmarkt en jarenlange ervaring met detachering zo goed mogelijk overdragen. Martin en ik zullen daarom tot 1 april 2020 nog van harte als adviseurs betrokken blijven bij ReFlex Personeel”, aldus Jan Schrijver.

Michiel van Witzenburg: “ReFlex Personeel is al jaren een naam in de markt op het gebied van detachering binnen de schadebranche. De huidige aandeelhouders vonden het tijd om het stokje over te dragen aan een nieuwe generatie en wij nemen dit met genoegen over. De dienstverlening en manier van werken passen goed in het huidige model dat de Vacature Makelaar voert.”

Bron: ReFlex Personeel