Ondernemers met verzuimverzekering van De Goudse krijgen extra ‘coronadiensten’

Teleurstellende cijfers voor jubilerende Goudse

Verzekeraar De Goudse biedt via haar adviseurs extra hulp aan ondernemers met een verzuimverzekering die tijdens de coronacrisis worstelen met het inzetbaar houden van hun personeel. Deze hulp vormt een aanvulling op eerdere coronamaatregelen van de verzekeraar, zoals de mogelijkheid een betaalregeling af te spreken.

Het gaat om ondernemers met een verzuimverzekering Eigen Risico in Dagen. Relaties met genoemde verzekering kunnen tijdelijk op kosten van De Goudse gebruikmaken van vier extra diensten. Het gaat om een online werkplekcheck bij rugklachten, een ‘blijf aan het werk’-gesprek bij psychische klachten, hulp bij stagnerende re-integratie en coaching van de ondernemer zelf.

Afgestemd op specifieke behoefte
De dienstverlening is toegankelijk via de adviseurs met wie De Goudse samenwerkt. Bernardo Walta, directeur Commercie bij De Goudse: ‘De adviseur kent zijn relaties als geen ander en kan ervoor zorgen dat de dienstverlening helemaal wordt afgestemd op de specifieke behoeftes van de ondernemer. Wij realiseren dit in samenwerking met de twee arbodiensten waarmee wij samenwerken: ArboNed en Perspectief. Maar het is niet nodig dat de ondernemer klant is bij een van beide. Ondernemers hebben het niet gemakkelijk in deze tijd, en door de dienstverlening breed beschikbaar te stellen hopen wij veel ondernemers ondersteuning te bieden waar ze echt wat aan hebben. Overigens richten we ons niet alleen op de inzetbaarheid van het personeel maar ook op de ondernemer zélf. Die ondersteunen wij met persoonlijke coaching van ICAS, een professionele coachingsorganisatie waarmee wij al lange tijd samenwerken voor onze Ondernemers-AOV.’

Bron: De Goudse

GEEN REACTIES