Marisa Lodewijks wordt directeur CMIS Franchise, Mark de Rijke nieuwe managing director van Aetos

Mark de Rijke en Marisa Lodewijks Aetos CMIS Franchise
Mark de Rijke en Marisa Lodewijks

Binnen Aetos is een kleine stoelendans gaande. Het bedrijf heeft bekend gemaakt dat de directeur van CMIS Franchise, Mark de Rijke, per 1 augustus aangesteld wordt als Managing Director van Aetos. Zijn huidige rol wordt overgenomen door Marisa Lodewijks, die nu nog commercieel directeur is bij CMIS Franchise. Lodewijks wordt op haar beurt opgevolgd door Frank Blokker, nu nog werkzaam bij adviesketen Huis & Hypotheek.

Mark de Rijke
“In zijn nieuwe rol geeft De Rijke leiding aan de activiteiten van Aetos. Hij gaat commerciële strategieën ontwikkelen en implementeren, om de synergie tussen de verschillende onderdelen van de organisatie nog verder te optimaliseren. Tevens zal hij nieuwe contacten leggen en de huidige en nieuwe klantenkring nog beter bedienen met innovatieve producten”, aldus Aetos. Onder Aetos vallen CMIS Operations, hypotheekservicer Adaxio, Fenerantis B.V., met het label Merius Hypotheken en CMIS Franchise, waartoe de adviesketens De Hypotheekshop, Huis & Hypotheek en Hypokeur behoren.

Marisa Lodewijks
Op dit moment is Marisa Lodewijks commercieel directeur van CMIS Franchise. Met haar werk heeft ze een plek verdiend in de AM top 100 van belangrijkste vrouwen in de Nederlandse hypotheken- en verzekeringswereld. Lodewijks wordt in haar nieuwe functie de eerste vrouwelijke directeur van de grootste franchise organisatie in hypotheekadvies van Nederland. Lodewijks: “Ik ben er trots op dat ik het vertrouwen heb gekregen om leiding te mogen geven aan de grootste franchise organisatie in hypotheekadvies. De kennis en ervaring die ik heb opgedaan in mijn vorige functie binnen CMIS Franchise helpen mij om koersvast de organisatie aan te sturen en te laten groeien.”

Frank Blokker
De opvolger van Marisa Lodewijks is gevonden in de persoon van Frank Blokker. Blokker werkt bijna twee jaar als formulemanager van adviesketen Huis & Hypotheek. In zijn nieuwe rol zal hij onder andere gaan werken aan het profileren van de hypotheekadviesformules van CMIS Franchise. Blokker: “Ik heb enorm veel zin om mijn kennis voortaan voor de drie adviesketens van CMIS Franchise in te zetten. Door samen te werken met een bevlogen team van professionals kunnen we het commerciële succes van de formules verder uitbouwen.”