Lindenhaeghe faseert juridisch label uit

Opleidingsinstituut Lindenhaeghe gaat zich volledig focussen op de markt van financiële dienstverleners. Als gevolg hiervan worden de activiteiten onder Lindenhaeghe Legal uitgefaseerd.

In 2021 breidde Lindenhaeghe haar dienstverlening uit naar de juridische sector. Met de subsidieregeling ‘NL leert door’ zag het instituut midden in de coronapandemie een kans om toe te treden tot een nieuwe markt en zo haar steentje bij te dragen aan het digitaal vakbekwaam houden van advocaten.

Hoewel het initiatief naar eigen zeggen goed ontvangen werd binnen de advocatuur, heeft de opleider nu toch besloten om het label uit te faseren.

‘Veel kansen in het financiële domein’

Edwin Deijs, commercieel directeur: “Als marktleider zien wij het als onze taak om te borgen dat alle financieel professionals en organisaties nog meer grip krijgen op hun vakbekwaamheid. Gezien de ontwikkeling die gaande is dat adviseurs zich oriënteren op het verbreden van hun dienstverlening, liggen er nog veel kansen binnen het financiële domein. Wij vinden het dan ook belangrijk om hier alle aandacht voor vrij te maken, zodat wij onze klanten de kwaliteit kunnen blijven bieden die zij gewend zijn.”

Bron: Lindenhaeghe