Florius wint Gouden Spreekbuis Hypotheekverstrekkers

Nieuwe tool van Florius helpt hypotheekadviseur bij beheertaak

Florius is winnaar van de Gouden Spreekbuis Hypotheekverstrekkers 2017. De prijs werd toegekend tijdens de conferentie Mortgage Masters. De Gouden Spreekbuis, een initiatief van marktonderzoekbureau Blauw Research, wordt jaarlijks toegekend aan de hypotheekverstrekker die de beste ontwikkeling heeft doorgemaakt op het gebied van communicatie, imago en dienstverlening.Ook in 2015 won Florius deze prijs.

Andere genomineerde hypotheekverstrekkers waren BLG Wonen en Nationale Nederlanden. De nominaties waren gebaseerd op de resultaten uit de IB Hypotheekverstrekkers 2017. De vakjury bestaande uit Dorine van Basten (HDN), Nico Stolwijk (VEH) en Fred van Raaij (Tilburg University) heeft daarna de winnaar bepaald.

Volgens de jury heeft Florius zich het afgelopen jaar het meest ontwikkeld en neemt het bedrijf duidelijk het initiatief om zowel met als voor de branche te innoveren. “Florius heeft een breed palet aan goede hypotheekproducten, waarbij de adviseur bij de hand wordt genomen. Florius loopt vooruit, heeft interessante ideeën voor de toekomst en neemt de branche hierdoor op sleeptouw”, aldus de jury.

Bekroning
Karin Polman, directeur van Florius: “Ik ben erg trots op deze onderscheiding. De Gouden Spreekbuis is een bekroning voor de ontwikkelingen die Florius in de volop veranderende hypotheekmarkt heeft doorgemaakt. Klanten verwachten steeds meer flexibiliteit, inlevingsvermogen en persoonlijke relevantie. In 2017 hebben we grote stappen gezet op het meebewegen met klanten en adviseurs op voorspelbare en onvoorspelbare momenten. Hiervoor hebben we onze nek echt uit gestoken. De 24-uurshypotheek als antwoord op de huidige huizenmarkt en de verzilverhypotheek gericht op het maatschappelijke thema waar ouderen mee te maken hebben, zijn hier mooie voorbeelden van. Heel fijn om te horen dat adviseurs dit waarderen.”

Bron: Blauw Research, Florius

GEEN REACTIES