Finzie biedt nu ook hypotheken Rabobank

Finzie en de Rabobank werken vanaf deze week samen. Daarmee kan Finzie, het hypotheeklabel van franchiseorganisatie Romeo, ook hypotheken van Rabobank aanbieden.

Volgens Paul van der Meijs, directeur van Finzie, passen beide partijen bij elkaar omdat zij focussen op een langdurige klantrelatie. ‘‘Het hypotheekadvies is bij Finzie immers de start van een langdurige klantrelatie, waarbij we maandelijks de hypotheek, verzekeringen en andere geldzaken van consumenten checken. Eenzelfde lange termijn gerichte aanpak is van oudsher ook kenmerkend voor de Rabobank. Meer in praktische zin wil je als Finzie niet alleen onafhankelijk kunnen adviseren, maar daarna ook in zoveel mogelijk gevallen de bemiddeling voor je klanten verzorgen. In dat kader mocht de grootste hypotheekverstrekker van Nederland bij ons natuurlijk niet ontbreken. Met name ook omdat de Rabobank maatwerk biedt en tegemoet komt aan bijzondere woonwensen van klanten. Dat zie je toch steeds minder in de markt.”

Samenwerking met intermediair intensiveren
Voor de Rabobank zijn het innovatieve karakter van Finzie en de kwaliteit die zij levert door de bemiddeling centraal uit te voeren, belangrijke argumenten geweest om te kiezen voor Finzie. Willem Oudijk, Manager intermediaire distributie: “Zoals bekend wil de Rabobank de samenwerking met het onafhankelijk intermediair intensiveren. Niet alleen door overeenkomsten te sluiten met de gevestigde partijen, maar ook met een nieuwe innovatieve franchise-organisatie als Finzie.”

Bron: Finzie, Rabobank