Findinet begroet ACE als partner

ACE deelt nu ook met de bezoekers van Findinet.nl als partner haar grote (internationale) ervaring en kennis op vele verzekeringsgebieden.

De ACE Group is een wereldwijd leidende (her)verzekeringsmaatschappij met diverse klantengroepen. Aangevoerd door ACE Limited, is de ACE Group in de hele wereld actief met een fysieke vertegenwoordiging in 54 landen.

ACE in de Benelux heeft een breed aanbod van verzekeringsproducten voor particulieren, en bedrijven van elke omvang. ACE biedt producten op het gebied van Ongevallen & Welzijn, Financiële instellingen, Transport, Brand- en bedrijfsschade en Overlijdensrisico. De verzekeraar biedt oplossingen op maat voor klanten en makelaars, intermediairs en zakelijke partners.

Vanaf juli 2014 publiceert Ron Verhulsdonck, Country President Benelux bij ACE, regelmatig columns op Findinet.nl.

ACE heeft besloten om deze samenwerking te vervolgen in de vorm van een partnerschap:

“Bedrijven hebben te maken met steeds meer en complexere risico´s: ze zijn in meerdere landen actief, maken intensief gebruik van IT terwijl de privacywetgeving steeds strenger wordt, en zijn bijvoorbeeld ook eerder aansprakelijk in geval van een milieu-incident. In veel gevallen zijn bedrijven zich onvoldoende bewust van en voorbereid op dit soort risico´s. Zij rekenen op hun financiële dienstverleners om hen hierbij te helpen. Daarom deelt ACE hier graag haar kennis over opkomende risico´s voor bedrijven.”

Vooralsnog legt ACE de nadruk op informatie, brochures, whitepapers en documentatie die betrekking hebben op internationaal ondernemen, milieu-aansprakelijkheid en cyberrisico’s.

Daarnaast zullen regelmatig de columns van Ron Verhulsdonck blijven verschijnen.

Ga hier naar de partnerpagina’s van ACE