AOV van Generali biedt toegang tot Best Doctors

Alle klanten van Generali met een arbeidsongeschiktheidsverzekering hebben toegang tot 53.000 specialisten.

Klanten én hun gezinsleden die onder behandeling zijn bij een medisch specialist kunnen, zonder dat ze hun huis uit hoeven, terecht bij een van de 53.000 specialisten van Best Doctors. Voor een vraag over hun behandeling, medicijngebruik of over hun diagnose. “Wij vinden het belangrijk onze klanten op de best mogelijke manier te ondersteunen”, aldus Jan van Leer, Directeur Inkomen en Schade van Generali. “Door de mening van een tweede arts over een diagnose of behandelvoorstel kunnen onze klanten een goede beslissing nemen over hun medische zorg. Of het kan hen juist geruststellen.”

Advies en ondersteuning

Niet alleen de klanten met een AOV, maar ook hun gezinsleden mogen kosteloos gebruik maken van deze dienstverlening. Voorwaarde is dat de persoon onder behandeling is van een specialist. Na een uitvoerige telefonische intake door Best Doctors, krijgt de beste specialist op het betreffende vakgebied het medisch dossier en de vraag of vragen van de klant voorgelegd. Het advies wordt vervolgens telefonisch teruggekoppeld en ondersteund met een rapport. Beide uiteraard in het Nederlands. Léon Kempeneers, Country Manager Best Doctors: “Sinds 2007 zijn we verbonden aan verschillende zorgverzekeringen. De klanten waarderen de mogelijkheid om hun medische vragen te kunnen toetsen bij een andere arts. En ook artsen zijn positief over Best Doctors. Zij krijgen nu toegang tot de meest actuele kennis en informatie binnen hun vakgebied. Uiteindelijk bepalen de patiënt en zijn eigen specialist samen wat ze doen met het advies van Best Doctors.”

GEEN REACTIES