Adfiz krijgt weer een eigen magazine

Adfiz krijgt weer een eigen magazine. Eind mei zal het eerste nummer verschijnen.

In de eerste editie van het Adfiz magazine staat de klant van de toekomst centraal. In deze editie vertellen verschillende Adfiz-leden over hoe zij omgaan met de veranderende wereld. Daarnaast hebben we onder meer Michaël van Straalen (voorzitter MKB-Nederland), Ronald van den Hoff (oprichter van o.a.  MeetingPlaza en Seats2Meet) en Nic de Maesschalk (directeur Bipar) over verschillende onderwerpen in dit thema gesproken.

Met het magazine wil Adfiz de verschillende typen leden verbinden en de betrokkenheid bij de vereniging vergroten. In een tijdperk waarin het niet vanzelfsprekend is dat iedereen lid is, is het belangrijk om zichtbaar te zijn. Door te informeren, te inspireren en kennis over te dragen. Dat lukt niet met alleen maar digitale communicatie. Het Adfiz Magazine zal net als bijeenkomsten en ledenbezoeken helpen om als leden en vereniging dicht bij elkaar te zijn.

Een magazine kan een kostbaar communicatiemiddel zijn. We hebben gekozen de kosten voor de vereniging zo beperkt mogelijk te houden door op beperkte schaal met adverteerders te werken. Deze kom je niet alleen in het magazine tegen, maar ondertussen ook op de website en in de weekmail.

(Bron: Adfiz)