200-jarig Nh1816 Verzekeringen schenkt miljoen euro

© NH1816

Nh1816 Verzekeringen bestaat dit jaar 200 jaar en gaat dit groots vieren, door o.a. in 2016 een flinke geldsom te doneren aan verschillende goede doelen en verenigingen.

Het jubileumjaar 2016 staat voor Nh1816 in het teken van twee eeuwen hulp bieden aan mensen die dat nodig hebben. Daar komt verzekeren uiteindelijk op neer: het bieden van zekerheid aan mensen die in een vervelende situatie zitten. “Wij zijn meer dan een verzekeraar en tonen dat ook”, aldus Lex Verëll, directievoorzitter van Nh1816.

“Met onze Stichting goede doelen en met onze MVO-projecten maken we dingen mogelijk vanuit ons coöperatief dividend.” Zowel verzekerden, medewerkers als het intermediair kunnen dan ook initiatieven aandragen waar de Stichting Goede Doelen Nh1816 aan bijdraagt tijdens het jubileumjaar.

Nieuwjaarsontbijt
Nh 1816 trapt het jubileumjaar af met een nieuwjaarsontbijt met de medewerkers. “Ik ben trots op 200 jaar Nh1816, zelfstandig en onafhankelijk, en verheug me op het jubileumjaar, waarin we op verschillende manieren iets terugdoen voor de maatschappij”, aldus Verëll.

Nominatie
Nh1816 Verzekeringen is 200 jaar geleden gestart als lokale, onderlinge brandwaarborgmaatschappij. Tegenwoordig opereert Nh1816 landelijk, via lokale adviseurs, en heeft zij ruim 340.000 verzekerden en 1,4 miljoen polissen in de boeken. Nh1816 is wederom genomineerd als beste schadeverzekeraar van Nederland voor particulieren. “Bij winst zou het de tiende keer op rij zijn dat we de prijs winnen”, laat Verëll weten.

Bron: persbericht Nh1816