Yarden online het meest besproken

© Buzzcapture

Op online en social media komen er jaarlijks 200.000 berichten over uitvaarten. Yarden is online het meest besproken. Dat blijkt uit de onderzoekgegevens van Buzzcapture.

Maar ook Monuta en Dela droegen flink bij aan de online buzz. De drie uitvaartverzekeraars werden in 2015 het meest besproken in combinatie met woorden rond het thema uitvaart.

Relatief veel berichten gaan over het ‘regelen’ van de uitvaart. Ook over de kosten en de verzekering komen veel berichten binnen als er online iets over een uitvaart of verzekering wordt gezegd. Ook valt op dat reclames veel besproken worden, mensen laten online graag weten dat ze nog lang niet aan een uitvaart toe zijn en toch allerlei reclames te zien krijgen:

In de eerste vier maanden van 2015 is veel meer over uitvaarten en begrafenissen gesproken dan in de rest van het jaar. Waar bij vrijwel ieder onderwerp de buzz in het weekend daalt, geldt dit voor uitvaarten echter niet.

(Bron: Buzzcapture)

GEEN REACTIES