Unirobe Meeùs Groep verwerft meerderheidsbelang in Flexis Groep

Unirobe Meeùs Groep neemt Flexis Groep over. Onder de naam Meeùs Flexis wil het bedrijf een leidende positie verwerven in de Employee Benefits-markt en werkgevers nog beter adviseren over complexe EB-vraagstukken.

Advies rondom arbeidsvoorwaarden en werkgeversrisico’s is voor Meeùs een strategische kernactiviteit. Flexis biedt al jaren kwalitatief hoogstaande EB-dienstverlening en staat als opinion leader midden in de maatschappelijke pensioendiscussie.

De vier partners van Flexis Groep – André Rog, Edwin Schop, Carlo Martina en Arnold van Herk – gaan sturing geven aan het samen realiseren van deze ambitie. Zij verbinden zich daarvoor langdurig aan de samenwerking: “Deze stap past helemaal in onze strategie van groeiversnelling. Het maakt het mogelijk om onze dienstverleningsconcepten te combineren met de kennis, ervaring en schaalgrootte van Meeùs en daarmee een key player te zijn in de markt van verzekerbare arbeidsvoorwaarden. Bij ons is het enthousiasme groot om de gezamenlijke ambities vorm te geven”, aldus de vier partners.

Nico Dekker, directeur Meeùs: “De samenwerking met Flexis Groep stelt ons in staat ons Pensioen-, Zorg- en Inkomensbedrijf naar een volgend niveau te brengen. De kennis, het pragmatisme en de dienstverleningsconcepten van Flexis Groep zijn voor onze zakelijke klanten een zeer waardevolle toevoeging.”

Bron: Flexis Groep