Sucsez Groep neemt belang in Bijmans Assurantiën

© Pixabay

De Sucsez Groep neemt een belang in Bijmans Assurantiën uit Wijchen. Na de fusie tussen Sucsez en Heilbron in 2017 wil de Sucsez Groep nog meer kantoren aan zich binden om haar distributiepositie verder te versterken. Twee maanden geleden nam de groep de aandelen over van de MultiSafe Groep en vorig jaar koos ook Lands Advies uit Beverwijk voor de Sucsez Groep.

Bijmans Assurantiën is een gevestigde naam in de regio Nijmegen. Het assurantiekantoor geeft ruim 50 jaar onafhankelijk advies op het gebied van verzekeringen en andere financiële diensten. Directeur Hans Bijmans blijft aandeelhouder in en verantwoordelijk voor het assurantiekantoor in Wijchen.

“De gedeeltelijke overname van Bijmans Assurantiën is een nieuwe stap in het creëren van een krachtig en breed advies- en assuradeurenbedrijf met een sterke positie in het midden, oosten en westen van Nederland.”, aldus Dennis Massaar, CEO van de Sucsez Groep en aandeelhouder van Heilbron.

Bron: Sucsez Groep

www.findinet.nl/newsletter/
Klik op de banner en ontvang de wekelijkse Nieuwsbrief van Findinet op proef.