Reaal lanceert preventieplatform Bedrijfswacht

Reaal lanceert een online preventieplatform om financieel adviseurs verder te ondersteunen bij de preventieve rol richting hun zakelijke klanten. Op dit platform ‘Bedrijfswacht’ – naar analogie van het al bestaande Reaal Lijfwacht – vinden ondernemers tips om zelf maatregelen te nemen tegen bijvoorbeeld extreem weer, inbraak of waterschade.

Naast de tips zijn op het platform experts te vinden met wie Reaal samenwerkt. Zoals Mistgenerator (inbraakpreventie); Slurpzak (bescherming tegen plotseling opkomend water); AB Lekdetectie; Gemba (voorkomt afval- en containerbranden); Busbeveiligers; DAS; Crossyn (verzamelt gegevens van voertuigen en rijgedrag); Stanley Security (beveiligingstechnieken) en het Ondernemersklankbord.

Alex de Langen, directeur Intermediair P&C van Reaal: “Preventie neemt binnen Reaal een belangrijke rol in. Steeds vaker stellen wij dan ook eisen aan onze zakelijke klanten op het gebied van preventie. Om hen daarin te ondersteunen hebben wij Reaal Bedrijfswacht opgericht. Door middel van Bedrijfswacht hopen wij op een innovatieve en uitdagende manier mensen na te laten denken over preventie en hen instrumenten te bieden waardoor zij met veel plezier kunnen blijven ondernemen en tegelijkertijd schades zoveel mogelijk kunnen voorkomen of beperken.”

Bron: Reaal