Reaal lanceert nieuwe commercials

Een vader, moeder en zoontje die dankzij een meeverende grond meters hoog springen, in de lucht salto’s maken en volop genieten. Met dit beeld lanceert Reaal op 1 maart haar nieuwe commercial.

De commercial speelt in op de financiële veerkracht die je hebt als je verzekeringen goed geregeld zijn. Gedurende de campagneperiode komen verschillende verzekeringsproducten aan bod waaronder de nabestaandenverzekering (overlijdensrisicoverzekering).

In de eerste commercial is een gezin te zien die de wereld beleeft als een (veerkrachtige) trampoline. De kijker wordt gestimuleerd om ook in beweging te komen en de online Nabestaandencheck te doen. Met deze tool kunnen consumenten er onder meer achter komen wat de financiële gevolgen zijn bij overlijden. Vervolgens kan de gebruiker direct contact opnemen met de financieel adviseur voor een adviesgesprek via de adviseurzoeker. Of direct afsluiten via de website.

Met deze campagne geeft Reaal een vervolg op de succesvolle campagne ‘Leef je leven’ van de afgelopen 1,5 jaar. Later dit jaar volgen nieuwe commercials in deze reeks.

(Bron: Reaal)

GEEN REACTIES