Quantum Leben lanceert MKB Verzuim-ontzorgverzekering

Verzekeraar Quantum Leben lanceert een MKB Verzuim-ontzorgverzekering, bedoeld om het midden en kleinbedrijf te ondersteunen bij de begeleiding van ziekteverzuim.

“Quantum Leben is een relatief nieuwe aanbieder in de collectieve inkomensmarkt. De introductie van onze Verzuim-ontzorgverzekering maakt ons productenpalet in de collectieve inkomensmarkt compleet”, aldus Arjen van Dun, Sales Director van Quantum Leben, die een forse groei in de vraag naar deze producten ziet. De verzekering voorziet mkb’ers van oplossingen, begeleiding en ondersteuning van verzuim. Componenten zijn preventieve re-integratie en casemanagement.

Quantum Leben is gevestigd in Liechtenstein en actief op de Nederlandse markt op het gebied van Collectief Inkomen (Verzuim, WIA/WGA, ZW), Collectief Ongevallen, Arbeidsongeschiktheid, Leven (Overlijdensrisico individueel en collectief) en diverse niche- maatwerkprogramma’s (affinities). Quantum Leben distribueert haar verzekeringsproducten via volmacht distributiepartners, waaronder TAF, Turien & Co en Nedasco.

Bron: Quantum Leben