GHF en renteoverzichten in MoneyView Advisa

MoneyView heeft de wijze waarop geldverstrekkers omgaan met de Gedragscode Hypothecaire Financieringen in de laatste update van MoneyViex Advisa geïmplementeerd.

Gebruikers kunnen toetsen op welke criteria afwijking van de ‘104%-regel’ mogelijk is. Ook is het nu mogelijk om met één druk op de knop volledige rente-overzichten te genereren.

Tim MacLeod; productmanager MoneyView Advisa van MoneyView: “Voorheen konden adviseurs wel selecteren en vergelijken op basis van rentes, maar wij merkten dat veel klanten toch graag een volledig overzicht van de actuele tarieven voor zich wilden hebben tijdens een advies gesprek. Die mogelijkheid bieden wij nu.
Deze uitbreiding in combinatie met de implementatie van de GHF-normen maakt dat de professionele adviseur weer extra hulpmiddelen heeft om voor zijn klanten een zo volledig mogelijke productvergelijking te maken.”

Voor iedereen die de werking van MoneyView Advisa in samenwerking met AeQuote Online wilt zien heeft MoneyView een filmpje ontwikkeld. Deze film is te bekijken op www.adviesdesk.nl.