Doorlopend krediet NN in najaar ook via intermediair

Een gedeelte van de procesinrichting was al gereed voor het directe kanaal. De ontsluiting naar intermediairs vereist meer tijd.

Nationale-Nederlanden heeft haar bancaire productassortiment uitgebreid met een doorlopend krediet. Consumenten kunnen die op www.nn.nl aanvragen. De komende maanden zullen alle kanalen gefaciliteerd worden. In het najaar kan het nieuwe product ook via het intermediair aangeboden worden.

Nationale-Nederlanden was al actief met hypotheken, beleggen, internetsparen en depositosparen en verschillende bankspaarproducten.

In de toekomst zal Nationale-Nederlanden Bank ook een persoonlijke lening aanbieden.

Zo ontwikkelt de maatschappij zich stapsgewijs tot een brede financiële dienstverlener met verzekeringen en bancaire producten. “Nationale-Nederlanden wil in elke fase van het leven van haar klanten producten en dienstverlening aanbieden voor vermogensvorming, vermogensbescherming en vermogensbehoefte.”

In najaar ook via intermediair

Het is geen beleidskwestie dat het doorlopend krediet eerst direct is af te sluiten en pas in het najaar via onafhankelijke adviseurs, benadrukt Nationale Nederlanden desgevraagd.

“Dit heeft te maken met de maakbaarheid. Doorlopend krediet is namelijk een nieuw product voor ons met nieuwe processen en systemen. Een gedeelte van de procesinrichting was al gereed voor het directe kanaal waardoor de time-to-market hiervan sneller is. De ontsluiting naar intermediairs vereist meer tijd.

Momenteel werken wij hard aan de intermediaire propositie.”