Delta Lloyd voor de 4e keer op rij beste pensioenverzekeraar

© Delta Lloyd

Delta Lloyd staat voor de vierde keer op rij op de eerste plaats in de Performancemonitor Pensioen van adviesbureau IG&H Consulting & Interim. Dit onderzoek brengt de tevredenheid van adviseurs over verzekeraars in kaart. Adviseurs geven Delta Lloyd een totaalscore van 7,6.

Op alle onderzochte onderdelen (het primair proces, de digitale dienstverlening, de binnendienst, het accountmanagement en de producten) zetten adviseurs Delta Lloyd op de eerste plaats. Adviseurs geven onder andere aan over het accountmanagement ‘Kundig en denkt mee’ en het primaire proces ‘Duidelijk en snel’.

Leon van Riet, algemeen directeur Delta Lloyd Leven: “Dit jaar starten we nieuwe initiatieven om de tevredenheid van klanten én adviseurs verder te verbeteren. Daarbij besteden we aandacht aan de introductie van nieuwe producten, pensioencommunicatie en onze digitale portalen. Uiteraard zal Delta Lloyd ook de goede dienstverlening inzetten voor het in oprichting zijnde Algemeen Pensioenfonds.”

(Bron: Delta Lloyd)