Delta Lloyd introduceert de Now App

De app bevat ruim 100 kritische vragen en antwoorden over hypotheken, verzekeringen, pensioenen en beleggen.

De Now App helpt mensen om slimmer met geldzaken om te gaan. Zodat ze, samen met de adviseur, de juiste keuzes kunnen maken. De Now App is gratis te downloaden in de Appstore of Android Market.

Kritische vragen

Naast vragen en antwoorden worden in de app moeilijke financiële termen uitgelegd in het financieel ABC. De informatie in de app verwijst niet naar specifieke Delta Lloyd producten. De app heeft een adviseurzoeker om een financieel adviseur in de buurt te kunnen zoeken. Ook is er de mogelijkheid om notities en berekeningen te maken en vragen met antwoorden te e-mailen.

Harry van der Zwan, directeur Marketing & Verkoop Delta Lloyd: ‘Met de Now App ondersteunen we zowel de consument als de adviseur.

De app bevat geen algemene vragen over producten, maar kritische vragen of het beter, goedkoper of flexibeler kan. En de antwoorden bevatten vaak slimme tips. Zoals de vraag en het antwoord wat er met de no-claimkorting gebeurt bij overstap naar een andere verzekeraar. We helpen financiële beslissers kritisch naar hun geldzaken te kijken en dragen zo bij aan meer zekerheid.”

Even spieken

Op 30 januari ontvingen adviseurs een mailing over de Delta Lloyd Now App. De boodschap van deze mailing is dat adviseurs niet vreemd moeten opkijken als klanten binnenkort tijdens het adviesgesprek even hun mobiel checken. Want spieken mag weer. En kán nu ook. Met de Delta Lloyd Now App, vol kritische vragen en antwoorden over financiële onderwerpen voor particulieren. De Now App wordt landelijk gepromoot. De campagne bestaat onder andere uit radiocommercials, buitenreclame, dagbladadvertenties en online-uitingen.