De Hypotheker wil persoonlijk contact met klant

Hypotheker breidt uit en varieert met distributievormen

Terwijl steeds meer financiële dienstverlening verloopt via internet, introduceert De Hypotheker de Kleine Winkel, een sfeervolle omgeving waarin de adviseur zelf zijn klanten ontvangt. Het concept is een nieuw onderdeel van de winkelformule van De Hypotheker. Na een succesvolle pilot in Zevenaar heeft De Hypotheker haar vestigingsnetwerk inmiddels uitgebreid met verschillende Kleine Winkels, waaronder in Den Haag en Volendam.

In de Kleine Winkel is geen balie (met assistent) aanwezig, maar worden bezoekers welkom geheten door de adviseur zelf. Voordat het adviesgesprek plaatsvindt, kunnen zij in de ontvangstruimte plaatsnemen en zelf een kopje koffie of thee nemen. Hierna wordt de klant opgehaald door de adviseur voor een persoonlijk adviesgesprek.

Fijnmazig netwerk
Met de introductie van de Kleine Winkel wil De Hypotheker het aantal distributiepunten in Nederland uitbreiden. Zo komen er dit jaar in verschillende regio’s locaties bij, waardoor het vestigingsnetwerk fijnmaziger wordt. “Met de Kleine Winkels willen we ons netwerk uitbreiden. De huizenmarkt trekt aan en er worden steeds meer huizen verkocht, waardoor er ook een grotere vraag is naar hypotheken. Met de Kleine Winkel kunnen we beter inspelen op deze klantbehoefte en brengen we onze dienstverlening dichterbij de klant. Daarnaast vergroten we onze zichtbaarheid in het straatbeeld, zodat klanten nog sneller hun weg kunnen vinden naar de dichtstbijzijnde vestiging”, vertelt Wytzejan de Jong, algemeen directeur van De Hypotheker.

Bron: De Hypotheker

GEEN REACTIES