Chubb benoemt Accident & Health Sales Leader en Senior Underwriter Property

Stijn Réz en Welmer Jagerman. © Chubb

Chubb versterkt de segmenten ongevallen- en welzijnsverzekeringen en brandverzekeringen in haar Benelux-team. De verzekeraar heeft Stijn Réz benoemd als Accident & Health Sales Leader en Welmer Jagerman als nieuwe Senior Underwriter Property.

Stijn Réz is op 1 september gestart bij Chubb als Accident & Health Sales Leader. Stijn zal zich op strategisch vlak bezighouden met het uitbreiden van de A&H-business en het versterken van de relaties met makelaars, volmachtkantoren, provinciale intermediairs en alternatieve distributiepartners. Stijn zal vanuit het Rotterdamse kantoor rapporteren aan Arjen van Dun, Manager Benelux Accident & Health and Life.

Welmer Jagerman versterkt het brandteam als Senior Underwriter Property. Welmer zal zich vanuit het kantoor in Hoofddorp voornamelijk richten op de provinciale brandverzekeringsmarkt en rapporteren aan Carl van Lieshout, Manager Property Benelux.
Ron Verhulsdonck, Country President Benelux: “Ik ben zeer blij met de ruime ervaring die Stijn meebrengt. Hij heeft enorm veel marktkennis en ervaring met alternatieve distributiepartners. Welmer is een expert op het gebied van brandverzekeringen. Zijn kennis en unieke inzichten helpen ons om onze klanten op hoogwaardig niveau te blijven adviseren en verzekeren.”

Chubb is partner van Findinet