CED voldoet aan normen van het keurmerk klantgericht verzekeren

© Pixabay

Expertisebureau  CED goedgekeurd voor het keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV).

CED is geen verzekeraar. Dat betekent dat CED niet op alle keurmerknormen getoetst kan worden en het niet het Keurmerk als zodanig kan verkrijgen. Dat maakt CED echter niet minder trots op deze erkenning. Bovendien is CED het eerste expertisebureau dat zich succesvol heeft laten keuren op een aantal relevante normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.

Ron van Kesteren, directeur van de stichting KKV: ‘Wij hebben CED beoordeeld op die keurmerknormen die onder meer gaan over helder taalgebruik, de aanpak bij claims en klachten en de kwaliteit van het klantcontact. Wij concluderen dat CED aan de getoetste normen voldoet. Daarmee toont CED aan dat het de klant goed bedient, een belangrijk signaal voor partijen waarmee CED samenwerkt.’

(CED)

GEEN REACTIES