Bijeenkomst Nationaal Pensioenregister

Per 4 januari 2011 wordt het nationaal Pensioenregister operationeel. Via dit pensioenregister kan elke burger een totaaloverzicht krijgen van alle pensioenaanspraken die hij heeft opgebouwd bij een verzekeraar of pensioenfonds en van de te verwachten AOW Tijdens deze informatiebijeenkomst zullen inleidingen worden verzorgd door: drs. Francine Giskes, voorzitter van de stichting Pensioenregister; mr. Ben Schuurman, werkzaam bij het Centraal Aanspreekpunt Pensioenen; drs. Jaap Oudijk MM-RM, directeur Marketing en Sales Generalien Jan van Lierop MFP, directeur Verkoop Nederland van Infa.De bijeenkomst vindt plaats op donderdagochtend 9 december in Groot Kievitsdal te Baarn en staat onder dagvoorzitterschap van Wilbert Schellens, directeur Adfiz. Ontvangst van de deelnemers is om 09:30 uur, aanvang 10:00 uur en einde van de bijeenkomst om circa 13:15 uur (incl. lunch). De kosten van deelname bedragen ? 125,- excl. btw. Voor meer informatie en inschrijving: www.adfiz-bijeenkomsten.nl.