bijBouwe en DELA gaan samenwerken

bijBouwe en dela gaan samenwerken

Hypotheekverstrekker bijBouwe gaat een samenwerkingsverband aan met verzekeraar DELA. Op de website van bijBouwe komt een eenvoudige route naar de overlijdensrisicoverzekeringen van DELA. Voor bijBouwe is DELA de beste samenwerkingspartner als het gaat om het aanbieden van een orv aan consumenten vanuit de eigen website. De manier waarop DELA haar klanten ontzorgt, geeft voor bijBouwe de doorslag.

Ontzorgen
De CEO van bijBouwe, Bouwe Kuik, kijkt uit naar de samenwerking: “Met bijBouwe zijn we continu op zoek naar het ontzorgen van onze klanten gedurende de klantreis. In DELA hebben we een sympathieke partij gevonden die goed aansluit bij deze wens en onze visie op een uitstekende klantbeleving.” Ook DELA is enthousiast over de samenwerking. Angelique Antonis, directeur Intermediair bij DELA, zegt er het volgende over: “Het is bijzonder dat een hypotheekverstrekker en verzekeraar hierin samenwerken, dat komt niet veel voor. We vinden elkaar in het samen ontzorgen van consumenten. Zeker als je te maken krijgt met een overlijden, dan wil je geholpen worden. Dat bieden we allebei.”

DELA blijft het aanspreekpunt voor verzekerden die via bijBouwe bij DELA terechtgekomen zijn.

Bron: bijBouwe