Adfiz Prestatie Onderzoek wijzigt

Adfiz Prestatie Onderzoek wijzigt
© Pixabay

Het Adfiz prestatie onderzoek wordt vernieuwd. Meest opvallend zijn de vier nieuwe prijscategorieën. Adfiz kiest ervoor de prijzen voortaan te koppelen aan vier belangrijke actuele thema’s in de samenwerking met verzekeraars: ketenefficiency, onverzekerbaarheid en het klantbelang centraal bij claimbehandeling en waardeoverdracht.

Verder is de scope van het onderzoek uitgebreid met twee nieuwe categorieën: hypotheken en zorg. En het onderzoek concentreert zich nu op de criteria die de respondent aangeeft belangrijk te vinden en vraagt dieper door wat de tevredenheid of ontevredenheid vooral veroorzaakt. Dit gaat adviseurs en aanbieders meer specifieke inzichten opleveren in de performance van de aanbieder, meldt Adfiz.

Het Adfiz Prestatie Onderzoek geeft inzicht in de ervaringen van adviseurs met de prestaties van aanbieders. Het bestaat nu bijna twee decennia. Sinds enkele jaren is het onderzoek doorlopend. De afgelopen maanden is het onderzoek verder doorontwikkeld, zodat het in meer detail inzicht moet geven in de sterke en zwakke punten van verzekeraars. Voor de volgende stap in het onderzoek is Adfiz de samenwerking aangegaan met een nieuw onderzoeksbureau, CYS. De prijsuitreiking vindt zoals vanouds plaats tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van Adfiz.

Bron: Adfiz

www.findinet.nl/newsletter/
Klik op de banner en ontvang de wekelijkse Nieuwsbrief van Findinet op proef.

GEEN REACTIES