Arno Dolders: Koudwatervrees?

De vraag is of we als sector voldoende openstaan voor die nieuwe communicatievormen.

Zoals u weet, geloof ik in de kracht van het persoonlijk contact. Dagelijks ervaar ik het bewijs van deze kracht. Zo heb ik het eerste contact met mijn vrouw kunnen leggen door haar op straat aan te spreken met de vraag of ze geld voor de parkeermeter kon wisselen.

Dus bij mij geen twijfel. Maar vandaag de dag is die wijze van benaderen niet meer gemeengoed. En dat komt niet alleen doordat er opeens minder parkeermeters zijn dan “in mijn tijd”. Een groeiend aantal mensen ontmoet elkaar op internet. Wat vroeger de dansschool was, of in mijn geval de parkeermeter, is nu de dating site.

Je kunt er alles van vinden. Maar de praktijk is nu eenmaal dat consumenten langs veel meer media communiceren dan alleen via brief of mail. De vraag is of we als sector voldoende openstaan voor die nieuwe communicatievormen.
Heeft u al een gehoord van webcam-advies? Lees meer van het blog van Arno Dolders over de nieuwe communicatievormen.

Over waarde: het blog voor financieel adviseurs.

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER