Gonny Dunnink: Iedere dag een “wow”-dag

‘Creëer de ‘wow’-factor. Zoek naar kansen waar jij de verwachtingen van de klant kunt overtreffen.’

Dit was de boodschap waarmee we onze medewerkers aan het begin van het jaar hebben uitgedaagd.

Vroeger sprak je elkaar tenminste nog

Als geen ander gaan wij mee in de ontwikkelingen van digitalisering. Incomplete, papieren aanvraagformulieren behoren inmiddels nagenoeg tot het verleden. Toch jammer, want dat was vaak een goede gelegenheid om u even te spreken. Ook kregen we met grote regelmaat onjuiste gezondheidswaarborgen. Opnieuw een mooi moment om ook vanuit het medisch team contact te hebben met u. Nu wordt uw klant direct doorgeloodst naar de juiste digitale gezondheidsverklaring. Een stuk efficiënter, maar helaas, opnieuw ten koste van een uniek contactmoment.

Dus hoe zorg je nu voor een ‘wow’? Hoe doe je nu meer dan wat de klant verwacht? In het blog geeft Gonny Dunnink, Hoofd Customer Services bij Legal & General, voorbeelden uit de praktijk. Lees meer over de‘wow’-factor en deel uw ervaringen!

Over waarde: het blog voor financieel adviseurs.

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER