NARIM: AXA SESSIE KLIMAATBESTENDIGHEID

De Maeslant Stormvloedkering in Nederland is ’s werelds grootste overstromingsbeschermingssysteem – maar zal het voldoende zijn om ons te beschermen tegen toekomstige klimaatrisico’s?

Nicolas Saint-Bris, een ervaren oceaanroeier, stak in 2019 samen met een teamgenoot de Atlantische Oceaan over op een 7-meter roeiboot en vocht 52 dagen lang tegen de elementen van de natuur. Rigoureuze voorbereiding, betrouwbare tools, data en inzichten speelden een belangrijke rol bij het opzetten van het team voor succes. Dit stelde de schippers in staat om het vaarplan strategisch aan te passen aan hun voortdurend veranderende omgeving en leidde hen naar het bereiken van hun doel. Door deze uitdagende menselijke ervaring te overbruggen met de expertise van AXA XL en AXA Climate, laten onze presentatoren zien hoe risicomanagers kunnen navigeren door de risico’s waarmee hun organisaties worden geconfronteerd en hen helpen hun klimaataanpassingsvermogen te vergroten met behulp van krachtige gegevens, tools en inzichten.
In deze sessie leert u hoe AXA XL haar klanten kan helpen bij het plaatsen van hun eigendomsprogramma’s en bij de bescherming van hun gevangenen door nauw samen te werken met AXA Climate-teams. Je komt meer te weten over de AXA Climate School en strategische klimaatadaptatieprogramma’s, begrijpt onze processen voor de beoordeling van geprojecteerde risico’s en doet kennis op over onze waarschuwingsdiensten en bedrijfscontinuïteitsplannen.

Voordelen voor risicomanagers:
Geloofwaardigheid: u kunt spreken over klimaatverandering, gesteund door betrouwbare gegevens, en autoriteit verwerven over fysieke klimaatrisico’s
Sereniteit: u zult zeker nooit een groot fysiek klimaatrisico op uw portefeuille missen
Impact: u bent in staat om kennis over fysieke risico’s over uw organisatie te verspreiden

Inleiding & Afsluiting:
Nancy Janssens, Klant & Distributieleider Benelux, AXA XL
Presentatie:
François Lanavère, Hoofd Sales en Business Development, AXA Climate
Nicolas Saint-Bris, Hoofd Marketing, AXA Climate

GEEN REACTIES