Zicht risico- en verzekeringsadviseurs wint Beste Service Award

Zicht, risico- en verzekeringsadviseurs mocht deze week de Beste Service Award 2018 in de categorie assurantiekantoren in ontvangst nemen. Opiness reikte in Hilversum de awards uit aan bedrijven die het afgelopen jaar volgens klanten een excellente service hebben verleend. Opiness.nl is een onafhankelijk online platform waar consumenten dienstverleners kunnen beoordelen en vergelijken op klantoordeel.

In de categorie banken won Knab voor het tweede jaar op rij de Beste Service Award voor de bankensector gewonnen. Het oordeel van de jury luidde: “Deze nieuwkomer en pure internetbank weet klanten te behagen met alle gemakken van de online mogelijkheden en toch een persoonlijke service.”

In de sector Verzekeren algemeen was Ditzo de winnaar met een 7,8 op basis van 686 reviews. “Ditzo is een serial winner van de Service Award. De service van Ditzo wordt het meest gewaardeerd doordat alles snel en gemakkelijk te regelen is”, aldus de jury.

Winnaar zorgverzekeraars is (opnieuw) UnitedConsumers met een 8,8 (322 reviews): “Het product is goed, de afspraken worden nagekomen en wanneer er vragen zijn is er altijd snel iemand beschikbaar die er alles aan doet om je te helpen die alles weet over waar je eerder over belde. Zorgen voor een goed CRM systeem is een gouden greep geweest van UnitedConsumers.”

In de categorie autoverzekeringen wint Allsecur: 8,0 (1.497 reviews) “Het personeel wordt vriendelijk en deskundig gevonden en zeer gewaardeerd. De beloftes worden nagekomen en dat geven klanten dan ook terug. De prijs is wel een hele belangrijke factor. De gratis wintercheck daarentegen werd weer echt ervaren als een cadeautje.”

Onderscheidend vermogen
Uit de review-analyse van 1.500 klantmeningen van Opiness blijkt dat het onderscheidende vermogen van de winnaars zit in: doen wat is beloofd, snelheid en gemak leveren via digitale middelen, en een vriendelijke en kundige klantenservice die natuurlijk snel te bereiken is.

Bron: Opiness

www.findinet.nl/newsletter/
Klik op de banner en ontvang de wekelijkse Nieuwsbrief van Findinet op proef.