Xclusief Autoverzekering Vrije Tijd van Delta Lloyd

Speciaal voor auto’s (oldtimers. nieuwe en sportauto’s)waarmee niet meer dan 10.000 kilometer per jaar wordt gereden komt Delta Lloyd met de vrije tijdvariant. “We maken een mooie groei door met onze Xclusief-lijn voor het topsegment. De Xclusief Autoverzekering Vrije Tijd is een maatwerk product, ontwikkeld op basis van de wensen en behoeften van onze klanten. En met de introductie van deze nieuwe verzekering kunnen nu alle auto’s van welgestelde Nederlanders Xclusief worden verzekerd!”, aldus Raymond Leemkuil, Commercieel directeur Schade Particulier bij Delta Lloyd.

De verzekering onderscheidt drie categorieën: auto’s tot 10 jaar oud, auto’s van 10 tot 20 jaar en auto’s van 20 jaar of ouder. Bij deze Xclusief verzekering levert Delta Lloyd in alle gevallen maatwerk. De verzekerde som wordt bepaald op basis van taxatiewaarde, cataloguswaarde of aankoopwaarde. Daarbij heeft de verzekerde ook de mogelijkheid tot aanvullende dekkingen, zoals ongevallen inzittenden, schadeverzekering inzittenden en rechtsbijstand.
De Autoverzekering Vrije Tijd is een aanvulling op de Xclusief productlijn van Delta Lloyd. Naast All Risk kan de klant zich met deze verzekering ook WA en WA beperkt casco verzekeren.

Xclusief

Het Delta Lloyd Xclusief label is een lijn van schadeverzekeringen speciaal ontwikkeld om te voldoen aan de groeiende behoefte aan specifieke maatwerkoplossingen in het topsegment. Naast de Xclusief Autoverzekeringen heeft het label ook Xclusief Woonverzekeringen, een Xclusief Evenementenverzekering en Xclusief Jachtverzekeringen.