Veldsink Advies neemt vijf kantoren over

Veldsink Advies, de intermediairtak van Veldsink Groep, neemt met terugwerkende kracht per 1  januari 2021 een meerderheidsbelang in Schinkel Adviesgroep BV te Oost-Souburg. Ook neemt het vier kleinere advieskantoren over. Het netwerk van Veldsink Advies telt nu 60 kantoren.

Veldsink Groep, een familiebedrijf opgericht in 1979, biedt onafhankelijk verzekerings- en hypotheekadvies aan de particuliere en zakelijke markt. Sinds 2009 groeit het bedrijf gestaag, met elk jaar wel een overname of fusie. Tegelijkertijd blijft het bedrijf de menselijke maat omarmen. Onder de noemer ‘local hero’ propageert het bedrijf bij overnames het behoud van de eigen identiteit in combinatie met de kracht van het familiebedrijf als grote broer: “Echt bezig zijn met het adviseren van je klanten en de rest aan anderen overlaten”.

Zo wordt Schinkel Adviesgroep gezien als “een echte local hero met meer dan €2 miljoen omzet en 24 medewerkers. Zij bieden een totaalpakket aan financiële diensten voor particuliere en zakelijke klanten op het gebied van hypotheken, verzekeringen, betalen en sparen.”

Naast Schinkel Adviesgroep heeft Veldsink Advies vier andere kantoren overgenomen. Het gaat om: Robert Scholten Assurantiën BV in Bathmen, Deur Financiële Diensten BV in Leersum, AVA in Aalsmeer (dit kantoor wordt versterkt met de RegioBank uit Kudelstaart) en Assurantiekantoor van 1887 H.M. Scheeffer B.V. in Deventer. Alle kantoren behouden hun eigen naam voorafgegaan door Veldsink- en bij alle kantoren blijft de huidige directeur in functie – op AVA na, waar gezondheidsredenen een rol spelen.

Bron: Veldsink Advies