Van Bruggen Adviesgroep gaat hypotheekbemiddeling digitaliseren

Vanaf het derde kwartaal Van Bruggen Adviesgroep de hypotheekbemiddeling volledig digitaliseren. Daarvoor stapt het bedrijf over op Accelerate, het digitale bemiddelingssysteem van HD Connect. Voor Van Bruggen Adviesgroep is het de volgende stap naar het nog beter kunnen bedienen van consumenten en het in kunnen spelen op de wens van consumenten naar meer zelfwerkzaamheid. Ook moet hiermee tijdsbesparing voor zowel de consument als de adviseur gerealiseerd worden.

Consumentencontact
Michiel Meijer, algemeen directeur: ‘‘Wij zijn van mening dat een goed, passend en bovenal toekomstgericht advies waarde heeft en altijd waarde zal behouden. Het digitaliseren van de hygiëne-factoren om dit advies heen maken dat de focus nog meer op echt consumentcontact en een individueel passend advies kan komen te liggen.’’

Zes nieuwe vestigingen
Naast de verdere groei – zes nieuwe vestigingen in het eerste half jaar van 2018 en groei in de takken verzekeringen, makelaardij en financiële planning – is het verder professionaliseren van de dienstverlening een speerpunt in de strategie van Van Bruggen Adviesgroep.

Bron: Van Bruggen Adviesgroep

www.findinet.nl/newsletter/
Klik op de banner en ontvang de wekelijkse Nieuwsbrief van Findinet op proef.