Taxatie van risico’s als ‘white label’

Tempus Novum Consultancy lanceert het eerste Nederlandse white label voor risicomanagement. Dit stelt assurantietussenpersonen in staat om door het aanbieden van rendabel risicomanagement extra toegevoegde waarde te creëren en daardoor hun positie als risicopartner weer te heroveren.

Veel zakelijke klanten hebben vaak geen budget of capaciteit voor een fulltime riskmanager, terwijl ze daar wel behoefte aan hebben.
Wet- en regelgeving is steeds complexer, het risicobewustzijn neemt toe en compliance en governance zijn steeds belangrijker.
Er is een duidelijke behoefte aan een partner waarbij tussenpersonen deze diensten kunnen inkopen.

Tempus Novum Consultancy heeft meer dan 15 jaar ervaring heeft in zakelijk risicomanagement en verzekeringen en is ervan overtuigd dat de assurantietussenpersoon deze rol van risicopartner op zich kan nemen.

Assurantietussenpersonen kunnen door gebruik te maken van één van de drie abonnementen een externe afdeling risicomanagement creëren.

Afhankelijk van de gekozen abonnementsvorm kan dit zelfs onder contactgegevens, naam en logo van het deelnemend intermediair.

Bron: Tempus Novum Consultancy

GEEN REACTIES