Söderberg & Partners verwelkomt MZA bij de familie

Söderberg & Partners, de Scandinavische marktleider in zakelijke verzekeringen en financieel advies, voegt een nieuwe partner aan het netwerk toe: het in Volendam gesitueerde MZA.

MZA, Molenaar en Zwarthoed Adviseurs, richt de pijlen voornamelijk op verzekeren, financiële planning en hypotheekadvies en heeft een eigen volmachtbedrijf. De aansluiting is de afgelopen maanden afgerond. Roland Goldman, CEO van Söderberg & Partners Netherlands: “Het is duidelijk dat de markt in beweging is. Dat kantoren voor Söderberg & Partners blijven kiezen is voor ons een groot compliment. In de eerste gesprekken met Kees Tuijp, algemeen directeur MZA, werd al snel duidelijk dat er een match is. Kees is een ambitieuze ondernemer met een sterk gevoel voor de zakelijke en particuliere klant. Ons partnershipmodel verandert de dialoog. Ondernemers blijven aan het roer en dat spreekt aan.”

Kees Tuijp: “Wij streven bij al onze relaties naar een langdurige samenwerking. Met de aansluiting bij Söderberg & Partners is de continuïteit voor onze relaties gewaarborgd. Tevens sluit onze groeiambitie aan op de visie van Söderberg & Partners. Met de samenwerking blijven we in staat om een optimale en volledige bediening van onze klant voorop te stellen. De langetermijnstrategie laat duidelijk zien dat Söderberg & Partners hier is om te blijven. De komende tijd ligt de focus van MZA op het versterken van de marktpositie door strategische samenwerkingen en via een buy-and-build strategie.”

Eerste actiepunt voor MZA is het bedienen van de markt in Noord-Holland op het gebied van verzekeringen voor de bouwsector en VvE’s, samen met een andere partner van Söderberg, risico-adviseur In-Staet. Söderberg & Partners bouwde het netwerk in Nederland de afgelopen jaren gestaag uit met diverse lokaal georiënteerde advieskantoren.