Romeo start nieuwe franchiseformule

Franchiseformule Finzie van Romeo Financiële dienstverlening
© Px

Onder de naam Finzie gaat deze maand een nieuwe franchiseformule van Romeo Financiële Diensten van start. Deze formule richt zich op het doorlopend optimaliseren van de grote en kleine geldzaken van consumenten. Romeo Financiële Diensten wil door ‘het efficiënt en relatiegericht organiseren van financiële dienstverlening’ consumenten beter en voordeliger bedienen. De franchiseformule werkt met een combinatie van lokale franchisenemers, slimme systemen, een centraal klantenteam en zeer lage kosten, aldus Romeo.

‘We weten dat consumenten gelukkiger leven als hun geldzaken op orde zijn. Tegelijkertijd kun je constateren dat ze daar niet of nauwelijks inspanning voor willen verrichten. Daar ligt onze taak’, aldus directeur Paul van der Meijs. ‘Hoewel onze relatie met klanten vaak op het hypotheekmoment zal beginnen, optimaliseren we als onafhankelijk financieel coach meteen alle verzekeringen en maken deze provisieloos. Vervolgens checken we iedere maand of onze klanten nog wel het beste uit zijn, berichten hen daarover en ondernemen actie als dat nodig is.’ Die service is voor het eerste jaar bij de prijs van het hypotheekadvies inbegrepen. ‘Omdat we zeer efficiënt georganiseerd zijn, kunnen we deze dienstverlening voor € 1.399 bieden. Daar zit alles bij inbegrepen’, aldus Van der Meijs.

Finzie wil haar klanten en franchisenemers kostenefficiënt bedienen. Van der Meijs: ‘We werken alleen in de cloud, opereren niet vanuit een winkellocatie en hebben een centraal klantenteam dat de bemiddeling doet en alle werkzaamheden voor niet-complexe producten uit handen neemt. De franchisenemer kan zich volledig concentreren op het geven van advies en het bewerken van zijn gebied.’ Deze maand gaan de eerste franchisenemers aan de slag.

(Romeo Financiële Diensten)

GEEN REACTIES