Nieuwe cursussen voor coassurantiemarkt in 2019

copyright Pixabay

Werknemers in zakelijke verzekeringsmarkt kunnen komend jaar hun kennis en kunde over coassurantie verder verdiepen door verschillende cursussen en opleidingen.

Zo kunnen nieuwkomers in deze wereld via branchevereniging VNAB drie introductiecursussen volgen: voor de sectoren brand, transport en aansprakelijkheid. De introductie heeft volgens de VNAB als doel om nieuwkomers in de coassurantiemarkt een eerste inzicht te bieden van de betrokken partijen, hun verantwoordelijkheden, doelstellingen en onderlinge verhoudingen. Het programma bestaat uit zeven (bij aansprakelijkheid zes) middagen en een afsluitende (evaluatie)borrel. Belangstellenden kunnen zich deze week hier aanmelden.

Daarnaast wordt vanaf maart volgend jaar voor de derde keer de opleiding Coassurantie & Verzekering aangeboden door Erasmus Academie. De opleiding is de enige in haar soort en is geschikt voor zowel verzekeraars als schadebehandelaars. Coassurantie & Verzekering biedt een compleet overzicht van de coassurantiemarkt, de spelers en het spel. Naast de theorie is er veel aandacht voor de werking in de praktijk. Per onderwerp worden de juridische achtergrond, de werking in de praktijk en de belangrijkste ontwikkelingen en trends besproken. Klik hier voor meer informatie.