Naam Hoffelijk verdwijnt definitief

© Pixabay

Met de lancering van een nieuwe website is het fusietraject tussen opleiders Lindenhaeghe en Hoffelijk afgerond. De nieuwe organisatie gaat verder onder de naam Lindenhaeghe.

In november kondigden de twee opleiders hun fusie aan. Lindenhaeghe is van oudsher sterk met het onderwijs op locatie, Hoffelijk heeft jarenlang geïnvesteerd in de doorontwikkeling van haar IT-architectuur. Daarom vormde deze logischerwijs de basis van de nieuwe, gezamenlijke dienstverlening. In de afgelopen maanden zijn de klanten van Lindenhaeghe stapsgewijs gemigreerd naar het nieuwe platform en is het opleidingsaanbod van beide opleiders geharmoniseerd en samengevoegd op één website.

Uiteraard staat daarbij de wens van de klant centraal. De financieel professionals kunnen uit het beschikbare Wft- en PE-studiemateriaal zelf selecteren wat zij nodig hebben, om zich optimaal voor te bereiden op het examen. “Zo hebben ze de touwtjes zelf in handen, iets wat ook veel beter past bij de huidige tijdgeest”, aldus Commercieel Directeur Edwin Deijs.

Bron: Lindenhaeghe