Meetingpoint ziet transacties toenemen

De behoefte om snel en makkelijk verzekeringsproducten en –pakketten te vergelijken neemt toe, concludeert Meetingpoint op basis van cijfers over 2015. “We zien een toename van 37% in het aantal transacties ten opzichte van 2014.

Van der Heijden, directeur Meetingpoint: “In 2015 hebben we veel aandacht besteed aan het verbeteren van de user interface op mp4all. Zo hebben we de ‘zoekfunctionaliteit’ verbeterd, en is er een archieffunctie ontwikkeld waardoor de adviseur te allen tijde zijn acties kan inzien. De adviseur kan in mp4all nu ook aangeven welke maatschappij, product of functionaliteit wordt gemist”.

Meetingpoint is aan de slag gegaan met de ontwikkeling van een propositie op het gebied van individuele AOV-producten. Nog dit voorjaar biedt Meetingpoint een digitaal klantprofiel om de adviseur te helpen bij het efficiënter opstellen van AOV-advies. De gegevens die de ondernemer invult in het digitale klantprofiel kunnen door de adviseur worden hergebruikt voor vergelijken, offreren en aanvragen. Dat maakt de advisering van AOV minder arbeidsintensief én goedkoper.

(Bron: Meetingpoint)

GEEN REACTIES