Klant Syntrus Achmea RE&F krijgt eigen hypotheekportal

Klant Syntrus Achmea RE&F krijgt eigen hypotheekportal
© Pixabay

Klanten en tussenpersonen van Syntrus Achmea Real Estate & Finance krijgen straks een eigen online portal. De consument kan daarmee zijn hypotheek ‘onderhouden’, onder meer door zelf zijn gegevens aan te passen. De tussenpersoon heeft straks op elk gewenst moment inzicht in hypotheekoffertes. Voor de software die dit mogelijk moet maken heeft Syntrus Achmea RE&F een contract gesloten met Topicus Finance. De migratie van de data wordt verzorgd door Data eXcellence.

Hugo Ouwehand, directeur van het hypotheekbedrijf: “Deze investering past in onze ambitie de service aan consumenten en tussenpersonen te blijven verbeteren. De klantvriendelijkheid van onze medewerkers wordt al als een sterk punt gezien van onze organisatie. De nieuwe portals geven onze relaties meer inzicht in de hypotheek en vergroten hun zelfredzaamheid. Zij komen meer zelf aan de knoppen.”

Clint van Haalen, managing director Topicus Finance: “Wij zijn trots om een bijdrage te kunnen leveren aan de ambitieuze groeidoelstellingen van Syntrus Achmea RE&F. Ketenverbindende klant- en intermediair-portalen, gekoppeld aan een multi-label ingerichte mid- en backoffice, zorgen voor een duurzame ondersteuning van de groeiambities binnen de competitieve hypotheekmarkt.”

Syntrus Achmea RE&F kiest er bewust voor om de dienstverlening helemaal in eigen huis te houden. Hugo Ouwehand: “Wij kunnen alle onderdelen in het proces direct aansturen en op elkaar afstemmen. In onze ogen garandeert dat de beste service.”

De hypotheekportefeuille van Syntrus Achmea RE&F bedraagt, inclusief Tellius en Attens Hypotheken, ruim zeven miljard euro.

Bron: Syntrus Achmea RE&F

GEEN REACTIES