Integratieproces Erasmus / Deltalloyd

Erasmus Leven, sinds 2007 eigendom van Delta Lloyd, zal met ingang van 1 december 2015 geen nieuwe levensverzekeringsproducten meer onder haar eigen merknaam aanbieden.

Digitalisering van het serviceconcept voor adviseurs

Door de twee merken te integreren ontstaat er vanaf 1 december 2015 één uniforme aanvraag- en acceptatieprocedure.

Dit betekent voor adviseurs dat zij voortaan gebruik kunnen maken van de voordelen die het Delta Lloyd-aanbod biedt: vergaande digitalisering van het serviceconcept; een sterke merknaam en een efficiënte operatie.

Vanaf 1 december 2015 kunnen adviseurs voor dezelfde kwaliteit producten met het daarbij behorende serviceniveau terecht bij Delta Lloyd. Voor bestaande klanten van Erasmus zal er niet veel veranderen. Zij blijven verzekerd van een goed product en een professionele klantenservice. Annemieke Visser-Brons, directeur Leven Particulier: ‘Wij zorgen voor een soepele integratie van het merk Erasmus Leven binnen Delta Lloyd. Adviseurs en klanten blijven zo verzekerd van de kwaliteit die ze van ons gewend zijn.’

GEEN REACTIES