(Findinet) Beloning centraal in Rondje door het land

Onder de noemer ´In één middag weer helemaal bij!´ organiseert Adfiz een ronde door het land voor leden en niet-leden. Ingegaan wordt op de veranderingen die het intermediair staan te wachten, waaronder de verandering van het bel Programma 12:00uur Ontvangst + lunch 12.30uur Adfiz toekomstvisie voor intermediaire bedrijfstak + vragenronde Door Bob Veldhuis, voorzitter Adfiz Centraal in de visie van Adfiz staan onder meer: ┴€╒ de relatie tot de klant en de aanbieders ┴€╒ de kwaliteit van de financiлгle producten en de verzekeringsproducten ┴€╒ het ondersteunen van de consument in kennis van de financiлгle producten ┴€╒ de mogelijkheden voor en eisen aan toekomstbestendige business- en beloningsmodellen. 13:30uur Lobby-update< Door Niels Mourits, directeur FIDIN (Adfiz) Een tour d┴€╙horizon langs de belangrijkste en meest actuele lobbydossiers, zoals bijv. de Wfd/Wft-evaluatie en een vooruitblik op nieuwe wetgeving die zich aankondigt (o.a. Bgfo3, Pensioen) 14:40uur Adfiz Actieplan Door Wilbert Schellens, directeur Adfiz / Irene Okkerman, adjunct-directeur Adfiz Praktische toelichting op het actieplan waarmee Adfiz invulling zal geven aan haar toekomstvisie voor het intermediair. 15:00uur De Praktijk Door Jurjen Oosterbaan Martinius, algemeen directeur D&O Een scan van praktische zaken die vandaag in uw dagelijkse praktijk van belang (kunnen) zijn. Denk bijvoorbeeld aan de impact van het boetstelsel van de AFM, het verschil tussen provisie en uitbesteding en over de gevolgen van interne verevening bij directe beloning. 16.00uur Afsluiting + borrel