ACE vernieuwt aanbod voor het middle market segment

ACE Group lanceert ACE Middle Market Solutions, een vernieuwd aanbod voor makelaars en klanten in het middle market segment in de Benelux.

Met ACE Middle Market Solutions krijgen zij toegang tot ACE’s multinationale expertise, wereldwijde netwerk en lokale experts, en de ACE Worldview portal voor het managen van hun internationale verzekeringsprogramma’s.

De lancering vloeit voort uit een peiling door ACE in 2014 onder het intermediair actief in de middle market in Europa. Hieruit blijkt dat 79% van hun klanten van plan is hun activiteiten de komende twee jaar internationaal uit te breiden. Uit het onderzoek blijkt ook dat veel middle market makelaars en tussenpersonen graag een meer strategische, lange termijn relatie willen opbouwen met hun verzekeringspartners.

ACE Middle Market Solutions is ontwikkeld om in deze behoeften te voorzien en bevat:

• Gebruik van ACE Worldview, een veilig en gebruiksvriendelijk online portal dat speciaal is ontwikkeld voor het intermediair en hun klanten, zodat zij gemakkelijk en in real-time hun wereldwijde verzekeringsprogramma’s kunnen managen;
  • Toegang tot het wereldwijde netwerk én de lokale middle market experts van ACE, die makelaars en tussenpersonen gericht kunnen adviseren over relatiemanagement, underwriting en claimsbehoeften, en lokale regelgeving en compliance-vereisten;
  • Meer inzicht voor makelaars en tussenpersonen in ACE’s risicobereidheid voor het middle market segment per land en sector, met educatieve en technische ondersteuning rondom opkomende risico’s voor makelaars en hun middle market klanten.

Daniël Jacobs, Business Development Manager Middle Market, Benelux bij ACE:

“We besteden bij ACE veel aandacht aan het opbouwen van optimale en langdurige relaties met makelaars en tussenpersonen die onze waarden delen, en die hun middle market klanten dezelfde aandacht willen geven als hun grotere klanten.

Door hen via ACE Middle Market Solutions volledige toegang te geven tot onze toonaangevende multinationale mogelijkheden en expertise kunnen we samen werken aan groei.”

Ron Verhulsdonck, Country President Benelux, bij ACE:

“ACE investeert al jaren intensief in de ontwikkeling van haar aanbod voor middle market bedrijven in de belangrijkste Europese landen. Wij weten dat voor veel klanten in dit segment het intermediair een cruciale rol speelt. De introductie van ACE Middle Market Solutions past in ons beleid en speelt in op de veranderende, steeds internationalere behoeften van dit belangrijke segment, dat niet altijd optimaal bediend wordt.