Gonny Dunnink: Mag ik nog even uw aandacht?

Wanneer heb jij een klant door jouw manier van handelen verrast?

In november was ik op een congres over de toekomst van de adviseur. Een adviseur in de zaal kreeg de vraag ‘Wanneer heb je voor het laatst een klant verrast?’ Zijn eerlijke antwoord maakte indruk: ‘STILTE!’ Het zette me aan het denken. Het is toch bizar als je kostbare tijd zo in beslag wordt genomen dat je er niet meer aan toe komt om een klant te verrassen.

Geïnspireerd door dit moment heb ik voor deze laatste blog van dit jaar de medewerkers op mijn afdeling gevraagd mee te denken. Wat is jouw ‘waarde-moment van 2013?’ Wanneer heb jij een klant door jouw manier van handelen verrast? Hun reacties deel ik graag met u:

Mijn ‘waarde-moment’

‘Ik heb meneer Van Aartsen verrast door zijn opmerking over 50 cent verschil in de expiratiewaarde serieus te nemen. Hij hoefde het geld niet alsnog, maar dat ik 50 cent net zo serieus nam als € 5.000,- gaf hem wel een heel fijn gevoel.’

Mag ik nog even uw aandacht voor de laatste blog van dit jaar? Lees meer waarde-momenten en deel uw ervaringen!

Over waarde: het blog voor financieel adviseurs.

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER