Gonny Dunnink: Bent u een Hyver?

Hyves is niet ‘cool’ meer! Hoe is het met uw vak als adviseur? Bent u nog een beetje ‘cool’ in de ogen van uw klanten?

Wat een nieuws vorige week. Hyves stopt ermee! Wat ‘bijna’ iedere Hyver al lang wist, heeft Hyves nu ook zelf erkend. Hyves is niet ‘cool’ meer! Hoe is het met uw vak als adviseur? Bent u nog een beetje ‘cool’ in de ogen van uw klanten? Of wordt u als Hyver gezien?

Denken voor de klant

Het is misschien een beetje cynische vergelijking. In het verhaal van Hyves zit een leermoment. Aan het product van Hyves, de social media, heeft het niet gelegen. Deze zijn populairder dan ooit. Wat veranderd is zijn de mogelijkheden. De ontwikkelingen op dit vlak zijn enorm. Facebook, Instagram, Google+, Youtube, Pinterest, Twitter: de klant heeft enorm veel keus. Hij heeft hierin voor zichzelf meer plezier en gemak ontdekt dan hij zelf ooit had kunnen bedenken. Internationaal je netwerk opbouwen. Dan blijf je toch niet hangen in het ‘krabbeltijdperk’ van Hyves!

Hyves dacht daar zelf duidelijk anders over met de overtuiging dat er absoluut plaats zou blijven voor een Nederlandse netwerksite……..

Lees meer over veranderingen in het blog van Gonny Dunnink, Hoofd Customer Services bij Legal & General. Hoe zorgt u ervoor dat u meegaat met de tijd? Wij nodigen u uit om uw ervaringen te delen!

Over waarde: het blog voor financieel adviseurs.

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER