Arno Dolders: U als sterk merk

Afgelopen maand was Legal & General één van de vier aanbieders die een masterclass voor het intermediair organiseerde rondom positionering en merkbeleving.

Eén van de deskundigen daagde de aanwezigen uit met het voorbeeld van IKEA. Een merk dat vrijwel iedereen kent. En bijna iedereen koopt wel eens iets bij IKEA. Kortom een ijzersterk merk. De consument weet wat voor dienstverlening men bij IKEA kan verwachten en IKEA komt consequent die verwachting na.

Het voorbeeld toont aan dat voor een hoge klantwaardering het niet perse noodzakelijk is om de meest denkbare uitgebreide dienstverlening te leveren.

Wat wel vereist is, is om als ondernemer duidelijk te maken wat de klant kan verwachten en dan ook te zorgen dat die verwachting consequent door de onderneming wordt nagekomen.

Dat roept de vraag op wat klanten eigenlijk van financieel adviseurs verwachten?

Lees meer over de kracht van de Financieel Adviseur in de nieuwe blog van Arno Dolders, Algemeen Directeur bij Legal & General Nederland.

Over waarde: het blog voor financieel adviseurs.

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER